دوشنبه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۹۷

#كارگران هپكو كه اعلام کرده بودند تا روز دوشنبه به مسئولان فرصت می دهند، برای اعتراض به ریل شمال جنوب اراک آمدند #اراك- 31 ارديبهشت


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر