گزارشگران بدون مرز: ۱۳ تن از روزنامهنگاران که در جریان اعتراضات #دراویش در #تهران دستگیر شده بود همچنان در #زندان به سر میبرند.خبرنگاران دستگیرشده از داشتن وکیل محروم هستند. آنها هنگام دستگیری مورد ضرب وجرح قرار گرفتندودر شرایط نامساعدی در زندان بسر میبرند
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر