مردی که با نواختن به یاری نابینایان هندی میرود
رودولف دیبتسبرگر نوازندهی بازنشسته ارکستر است که برای کمک به کودکان
خیابانی هند و جراحی چشم مردم فقیر این کشور در خیابان مینوازد و میگوید:
«برای کمک به همنوعاش با کمال میل در برابر رهگذران خم میشود».
برای دیدن ویدیوی کامل این گزارش , بر روی عکس زیر کلیک کنید
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر