دوشنبه، آبان ۲۰، ۱۳۹۲

ترانه اي ساربان درحضور اعتصابيون

http://www.youtube.com/v/Q9j_rg0zVas?version=3&autohide=1&autoplay=1&showinfo=1&attribution_tag=QJeW7ZQfIcDffHVPFRyfnw&feature=share&autohide=1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر