بهارآزادی

جمعه، آبان ۱۷، ۱۳۹۲

 طنز سرود آمريكا ننگ به نيرنگ تو بعد از نرمش قهرمانانه كسي نيست به داد خامنه اي برسه كه وضعيت خنده داري پيدا كرده. رو اره نشسته. نه ميتونه بره جلو نه ميتونه بياد عقب. ميخواست شترسواري دولا دولا بكنه ولي توش مونده. جام زهر عقب نشيني دور سرش ميچرخه ولي ميخواد ژست

 

fereshteh در آبان ۱۷, ۱۳۹۲
هم‌رسانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‹
›
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه وب

درباره من

fereshteh
مشاهده نمایه کامل من
با پشتیبانی Blogger.