یکشنبه، آبان ۱۹، ۱۳۹۲

شهرداد روحانی و اجرای سمفونی «خلیج فارس» در پراگ

۱۳۹۲/۰۸/۱۶
شهرداد روحانی که به خاطر رهبری ارکسترهای مختلف جهان در دنیای موسیقی فردی شناخته شده است، روزهای ششم و هفتم نوامبر، سمفونی «خلیج فارس» را با اجرای ارکستر پراگ به روی صحنه برد. کیان سلطانی، نوازنده ایرانی، نیز در این ارکستر نوازنده ویولنسل بود. در حاشیه این اجرا، عکس‌هایی از ایران نیز برای علاقمندان به نمایش گذاشته شد. تصاویر اجرای آقای روحانی در روز ششم نوامبر و حاشیه‌های آن را در زیر می‌بینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر