شمس هادي: متاسفانه شما احمق هستيد
تاریخ ایجاد در 17 دی 1392
طي هفته ها و ماههاي اخير، جان کري وزير خارجه آمريکا، در رابطه با مذاکرات اتمي شان با رژيم فاشيستي ايران، بارها و به زبانهاي مختلف گفته بود:
که با چشماني باز وارد مذاکرات ميشوند،
ميدانند که فريبکاري در ژن ملايان است،
و بالاخره اينکه احمق نيستند.
از طرف ديگر،
به ياد دارم که چندين سال پيش خانم مريم رجوي گفته بودند که خطر دخالتهاي رژيم ايران در عراق، صدها بار بدتر از خطر اتمي رژيم ايران است و متاسفانه نه آنموقع و نه حتي الان اين خطر توسط آناني که احمق نيستند، جدي گرفته نشد.
و اما صحنه و تصوير به روز شده عراق و سوريه:
از ماهها پيش صحنه و آرايش سياسي کشورهاي منطقه اعم از ترکيه و کشورهاي عربي، و شمشير تيزي مبني بر سقوط و سرنگوني ديکتاتور سوريه که بلند کرده بودند، آرام آرام به غلاف کشيدند.
طرف ديگري هم که استفاده از تسليحات شيميايي توسط ديکتاتور سوريه را خط قرمز اعلام کرده بود، آبروداري!!!! کرده وبا فرستادن تيمهايي به نابودکردن اين تسليحات اکتفا کرده و در گوشه ديگري ازاين دنيا به اين تيمها جايزه صلح نوبل دادند.
و همه اينها در حالي است که همان دستگاههايي که ميليون ها شهروند و سياستمدار از دوست و دشمن را که رصد ميکنند، خارج از هر حماقتي متوجه نمي شوند که بخش زيادي از اين تسليحات و موشکها به دست و مناطق تحت کنترل حزب الشيطان در لبنان منتقل ميشوند و فردا هم که در خاک طرف مقابل فرود آمدند گفته شود که توسط فلان گروه موهوم وابسته به القاعده شليک شده.
و باز البته به ياد داريم آن خانم برنده صلح نوبل از يمن در گرما گرم به فراموشي سپرده شدن محترمانه خط قرمز گفته بود: بايد بدانيم که از دهها هزار زن و کودکي که در سوريه قتل عام شدند، تنها بيش از هزار نفر آنها با تسليحات شيميايي کشته شدند.
و اينجا سوال است که آيا خط قرمزي براي اين کشتارها با سلاحهاي ديگر وجود ندارد؟ و ميشود مردمي را با سلاحهاي ديگر قتل عام کرد؟
و باز خبر از جاهاي ديگري ميايد، البته نه ازطرف همان دستگاههايي كه قدمگاه آقا را در سفر به کردستان رصد و ثبت کردند بلکه از روزنامه الاهرام مصر و بعد از توافق ژنو، که آمريکا در مقابل عقب نشيني(زهر خوران) اتمي رژيم(و جهت اينکه اين زهر زياد کشنده نباشد) پذيرفته که رژيم ايران در سوريه نفوذش را داشته باشد. يعني اينکه آمريکا به فتواي مهدي طائب فرمانده لباس شخصي هاي رژيم مبني بر اينکه اگر سوريه را از دست دهيم تهران را هم نمي توانيم نگه داريم، توجه لازمه را نموده.
و اما صحنه عراق خونين و آنجايي که خط قرمز تسليحات کشتار جمعي با اطلاعات ساخته شده توسط سردمداران تروريست و بنيادگرايي و امپراطوري شيعي و با دلالان و واسطه هايي چون احمد چلبي، به خورد دستگاههاي عظيم اطلاعاتي داده شد، اجرا گرديد و همچنان هم ميخواهد ادامه پيدا کند و راه به نسل کشي سني ها برده.
از يکسال پيش بعد از اينکه هيچ دود و دمي نه از طرف آناني که احمق نيستند و نه از طرف تقريبا هيچکدام از کشورهاي عربي، بلند نشد، مردم به جان آمده از اينهمه جنايت توسط ديکتاور عراق جديد، دست به اعتصاب و تحصن زدند.
طي همين مدت همه آناني که مي توانستند وزنه ايي در صحنه سياسي عراق باشند از معاون رئيس جمهوري و وزير اقتصاد عراق گرفته تا نمايندگان پارلمان به اتهام تروريستي و همکاري با القاعده از دور خارج شدند. باز طي همين مدت، بمب گذاريها و عمليات تروريستي کاملا هدايت شده و به صورت مساوي(و کاملا عادلانه!!!) در ميان سني ها و شيعيان در عراق به سطح وحشتناکي افزايش يافت.
و حالا کار به جايي رسيده که هواپيماها و هلي کوپترهاي جنگي در هوا و ادوات زرهي بر روي زمين وارد ميدان شده و ميخواهند با نيروهاي القاعده و يا دولت اسلامي عراق و شام وابسته به القاعده در فلوجه و رمادي بجنگند.
صاحبان همان دستگاههاي اطلاعاتي مافوق سنگين وزن، اعلام کردند که چون يکبار و قبلا خط قرمز را در عراق رعايت کردند و همچنان هم دارد ثمره ميدهد، نياز به اعزام نيرو ندارند ولي کمک ميکنند.
از طرف ديگر، يکي از نمايندگان بانکدار مرکزي تروريست، هم ميگويد که نياز به اعزام نيرو ندارند، خود دولت عراق به اندازه کافي قوي ميباشد ولي اگر نياز به مشاورت و انتقال تجربه باشد، اينکار را ميکنند.(البته نيازي به گفتن ندارد که اين دومي سالها ست که هزاران تروريست چه دست پرورده و چه اعزامي، در آنجا دارد)
اما روز گار غريبي است. و بايد با استفاده از جمله تاريخي اشرف رجوي، گفت: که جهان خبردار نشد و يا نخواست که خبردار شود به نام مبارزه با القاعده و گروه هاي موهومي، چه بر سر مردم سوريه و عراق آوردند.
همان رژيمي که از کشتار آزاديخواهان در ايران شروع کرد، مرقد امام رضا را منفجر نمود، کشيشهاي مسيحي را کشت، قتلهاي زنجيره ايي را تاسيس نمود، در ادامه غني سازي اش، به انفجار مراقد در عراق روي آورد( دجاليت را ببين که حرم و بارگاه هم براي همان مراقد از کيسه مردم ميسازد و باز ساز و دهل آن را شهرهاي مختلف ايران ميگذراند تا به عراق برسد) و الان هم تروريست هاي نمک خورده خودش را يعني عصائب الحق و حزب الشيطان(شاخه عراقي) و نه بدر را بعد از کشتارهايشان در اشرف و ليبرتي تحت عنوان دولت اسلامي عراق وشام وابسته به القاعده به جنگ مردم در استانهاي به پا خاسته عراق ميفرستد.
رژيم تروريستي حاکم بر ايران با تمام توانش براي حفظ مزدورانش در عراق و سوريه و لبنان، دست به هر اقدامي ميزند. چرا که بود و نبود خودش را مي بيند.
ولي آيا در کشورهاي عربي و منطقه کسي يا کساني پيدا ميشوند که به مقابله با گسترش اين امپراطوري بنيادگرايي شيعي به پا خيزد.
شايد در غياب همين نبودنها ست که استرون استيونسن در پارلمان اروپا فرياد ميزند که تحت نام القاعده در عراق، يک نسل کشي عليه سني ها براه افتاده.
و در اين دنياي غريب، باز مقاومت ايران با جبهه سياسي اش بايستي فريادگر مردم مظلوم عراق در گوش جهانيان گردد و صداي اين مظلوميت را به گوشهايي که توان شنيدن دارد، برساند.
حالا،
آقاي وزيري که خود را احمق نميدانيد، اين حقيقت تلخ را نمي بينيد، در حالي که مردم در عراق در حال کشتار هستند و از هست و نيست افتادند، از دولت عراق اعلام پشتيباني ميکنيد؟ اگر انشالله نيستيد، پس نشان دهيد که احمق نيستيد.
- See more at: http://www.hambastegimeli.com/%D8%AF%D9%8A%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%86%D8%B8%D8%B1%D9%87%D8%A7/46963-%D8%B4%D9%85%D8%B3-%D9%87%D8%A7%D8%AF%D9%8A-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D8%B3%D9%81%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D9%82-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%8A%D8%AF#sthash.1noMdlNO.dpuf
تاریخ ایجاد در 17 دی 1392
طي هفته ها و ماههاي اخير، جان کري وزير خارجه آمريکا، در رابطه با مذاکرات اتمي شان با رژيم فاشيستي ايران، بارها و به زبانهاي مختلف گفته بود:
که با چشماني باز وارد مذاکرات ميشوند،
ميدانند که فريبکاري در ژن ملايان است،
و بالاخره اينکه احمق نيستند.
از طرف ديگر،
به ياد دارم که چندين سال پيش خانم مريم رجوي گفته بودند که خطر دخالتهاي رژيم ايران در عراق، صدها بار بدتر از خطر اتمي رژيم ايران است و متاسفانه نه آنموقع و نه حتي الان اين خطر توسط آناني که احمق نيستند، جدي گرفته نشد.
و اما صحنه و تصوير به روز شده عراق و سوريه:
از ماهها پيش صحنه و آرايش سياسي کشورهاي منطقه اعم از ترکيه و کشورهاي عربي، و شمشير تيزي مبني بر سقوط و سرنگوني ديکتاتور سوريه که بلند کرده بودند، آرام آرام به غلاف کشيدند.
طرف ديگري هم که استفاده از تسليحات شيميايي توسط ديکتاتور سوريه را خط قرمز اعلام کرده بود، آبروداري!!!! کرده وبا فرستادن تيمهايي به نابودکردن اين تسليحات اکتفا کرده و در گوشه ديگري ازاين دنيا به اين تيمها جايزه صلح نوبل دادند.
و همه اينها در حالي است که همان دستگاههايي که ميليون ها شهروند و سياستمدار از دوست و دشمن را که رصد ميکنند، خارج از هر حماقتي متوجه نمي شوند که بخش زيادي از اين تسليحات و موشکها به دست و مناطق تحت کنترل حزب الشيطان در لبنان منتقل ميشوند و فردا هم که در خاک طرف مقابل فرود آمدند گفته شود که توسط فلان گروه موهوم وابسته به القاعده شليک شده.
و باز البته به ياد داريم آن خانم برنده صلح نوبل از يمن در گرما گرم به فراموشي سپرده شدن محترمانه خط قرمز گفته بود: بايد بدانيم که از دهها هزار زن و کودکي که در سوريه قتل عام شدند، تنها بيش از هزار نفر آنها با تسليحات شيميايي کشته شدند.
و اينجا سوال است که آيا خط قرمزي براي اين کشتارها با سلاحهاي ديگر وجود ندارد؟ و ميشود مردمي را با سلاحهاي ديگر قتل عام کرد؟
و باز خبر از جاهاي ديگري ميايد، البته نه ازطرف همان دستگاههايي كه قدمگاه آقا را در سفر به کردستان رصد و ثبت کردند بلکه از روزنامه الاهرام مصر و بعد از توافق ژنو، که آمريکا در مقابل عقب نشيني(زهر خوران) اتمي رژيم(و جهت اينکه اين زهر زياد کشنده نباشد) پذيرفته که رژيم ايران در سوريه نفوذش را داشته باشد. يعني اينکه آمريکا به فتواي مهدي طائب فرمانده لباس شخصي هاي رژيم مبني بر اينکه اگر سوريه را از دست دهيم تهران را هم نمي توانيم نگه داريم، توجه لازمه را نموده.
و اما صحنه عراق خونين و آنجايي که خط قرمز تسليحات کشتار جمعي با اطلاعات ساخته شده توسط سردمداران تروريست و بنيادگرايي و امپراطوري شيعي و با دلالان و واسطه هايي چون احمد چلبي، به خورد دستگاههاي عظيم اطلاعاتي داده شد، اجرا گرديد و همچنان هم ميخواهد ادامه پيدا کند و راه به نسل کشي سني ها برده.
از يکسال پيش بعد از اينکه هيچ دود و دمي نه از طرف آناني که احمق نيستند و نه از طرف تقريبا هيچکدام از کشورهاي عربي، بلند نشد، مردم به جان آمده از اينهمه جنايت توسط ديکتاور عراق جديد، دست به اعتصاب و تحصن زدند.
طي همين مدت همه آناني که مي توانستند وزنه ايي در صحنه سياسي عراق باشند از معاون رئيس جمهوري و وزير اقتصاد عراق گرفته تا نمايندگان پارلمان به اتهام تروريستي و همکاري با القاعده از دور خارج شدند. باز طي همين مدت، بمب گذاريها و عمليات تروريستي کاملا هدايت شده و به صورت مساوي(و کاملا عادلانه!!!) در ميان سني ها و شيعيان در عراق به سطح وحشتناکي افزايش يافت.
و حالا کار به جايي رسيده که هواپيماها و هلي کوپترهاي جنگي در هوا و ادوات زرهي بر روي زمين وارد ميدان شده و ميخواهند با نيروهاي القاعده و يا دولت اسلامي عراق و شام وابسته به القاعده در فلوجه و رمادي بجنگند.
صاحبان همان دستگاههاي اطلاعاتي مافوق سنگين وزن، اعلام کردند که چون يکبار و قبلا خط قرمز را در عراق رعايت کردند و همچنان هم دارد ثمره ميدهد، نياز به اعزام نيرو ندارند ولي کمک ميکنند.
از طرف ديگر، يکي از نمايندگان بانکدار مرکزي تروريست، هم ميگويد که نياز به اعزام نيرو ندارند، خود دولت عراق به اندازه کافي قوي ميباشد ولي اگر نياز به مشاورت و انتقال تجربه باشد، اينکار را ميکنند.(البته نيازي به گفتن ندارد که اين دومي سالها ست که هزاران تروريست چه دست پرورده و چه اعزامي، در آنجا دارد)
اما روز گار غريبي است. و بايد با استفاده از جمله تاريخي اشرف رجوي، گفت: که جهان خبردار نشد و يا نخواست که خبردار شود به نام مبارزه با القاعده و گروه هاي موهومي، چه بر سر مردم سوريه و عراق آوردند.
همان رژيمي که از کشتار آزاديخواهان در ايران شروع کرد، مرقد امام رضا را منفجر نمود، کشيشهاي مسيحي را کشت، قتلهاي زنجيره ايي را تاسيس نمود، در ادامه غني سازي اش، به انفجار مراقد در عراق روي آورد( دجاليت را ببين که حرم و بارگاه هم براي همان مراقد از کيسه مردم ميسازد و باز ساز و دهل آن را شهرهاي مختلف ايران ميگذراند تا به عراق برسد) و الان هم تروريست هاي نمک خورده خودش را يعني عصائب الحق و حزب الشيطان(شاخه عراقي) و نه بدر را بعد از کشتارهايشان در اشرف و ليبرتي تحت عنوان دولت اسلامي عراق وشام وابسته به القاعده به جنگ مردم در استانهاي به پا خاسته عراق ميفرستد.
رژيم تروريستي حاکم بر ايران با تمام توانش براي حفظ مزدورانش در عراق و سوريه و لبنان، دست به هر اقدامي ميزند. چرا که بود و نبود خودش را مي بيند.
ولي آيا در کشورهاي عربي و منطقه کسي يا کساني پيدا ميشوند که به مقابله با گسترش اين امپراطوري بنيادگرايي شيعي به پا خيزد.
شايد در غياب همين نبودنها ست که استرون استيونسن در پارلمان اروپا فرياد ميزند که تحت نام القاعده در عراق، يک نسل کشي عليه سني ها براه افتاده.
و در اين دنياي غريب، باز مقاومت ايران با جبهه سياسي اش بايستي فريادگر مردم مظلوم عراق در گوش جهانيان گردد و صداي اين مظلوميت را به گوشهايي که توان شنيدن دارد، برساند.
حالا،
آقاي وزيري که خود را احمق نميدانيد، اين حقيقت تلخ را نمي بينيد، در حالي که مردم در عراق در حال کشتار هستند و از هست و نيست افتادند، از دولت عراق اعلام پشتيباني ميکنيد؟ اگر انشالله نيستيد، پس نشان دهيد که احمق نيستيد.
- See more at: http://www.hambastegimeli.com/%D8%AF%D9%8A%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%86%D8%B8%D8%B1%D9%87%D8%A7/46963-%D8%B4%D9%85%D8%B3-%D9%87%D8%A7%D8%AF%D9%8A-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D8%B3%D9%81%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D9%82-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%8A%D8%AF#sthash.1noMdlNO.dpuf
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر