چهارشنبه، دی ۱۸، ۱۳۹۲

2:12:10 PM 1392/10/18
زندان اوین
زندان اوين

هفت تن از زندانيان سياسی بند ٣۵٠ زندان اوين طی بيانيه يی حمله موشکی به کمپ ليبرتی را محکوم کردند

در قسمتی از اين بيانيه آمده است: به نام شهيدان و به نام آزادی-پس از حمله وحشيانه مزدوران برون مرزی رژيم سفاک آخوندی به شهر اشرف در تاريخ ١٠ شهريور ١٣۹٢ و شهادت مظلومانه ۵٢ نفر از مجاهدين و ربودن ۷ نفر از آنان که تا کنون نيز از وضعيت آنان خبری در دست نيست، باز شاهد حمله وحشيانه ديگری به مجاهدان ساکن در کمپ بی دفاع ليبرتی که منجر به شهادت ۴ نفر ديگر از فرزندان رشيد و مجاهد خلق ايران زمين و زخمی شدن بيش از ۷٠ نفر ديگر از آنان گرديد، هستيم. ما امضا کنندگان ضمن محکوميت شديد اين حمله وحشيانه مزدوران برون مرزی رژيم خونريز آخوندی ايران، از سازمان ملل، مجامع بين المللی و دولتها و به ويژه دولت بی مسئوليت و بی عمل آمريکا، خواهان عمل کردن به تعهدات خود در قبال حفظ جان مجاهدين بی دفاع ساکن در کمپ ليبرتی و فشار به دولت خودفروخته جنايتکار و بحران زده مالکی برای متوقف کردن اين حملات وحشيانه بوده و همچنين خواستار انتقال مجروحان اين حادثه به خارج از خاک عراق برای معالجات و مداوای مؤثر آنان و آزادی ۷ گروگان اسير می باشيم.
و سيعلم الذين ظلموا ای منقلب ينقلبون

غلامرضا خسروی، اصغر قطان، مجيد اسدی، هانی يازرلو، رضا اکبری منفرد، اسدالله هادی، محمد صائمی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر