دریاچه ارومیه در سی سی یو
یک نماینده مجلس
آخوندی از وضعیت روبه مرگ دریاچه ارومیه خبر داد. وی با تائید بی تفاوتی و
بی عملی حکومت برای نجات این دریاچه تاریخی گفت: ”دولت اقدام عملیاتی قابل
مشاهده ای برای نجات دریاچه ارومیه انجام نمی دهد.
دریاچه ارومیه هنوز نمرده اما
در سی سی یو ( بخش مراقبت های ویژه ) است و هنوز قلبش می زند. با توقف آن
شاهد مرگ و میر هزاران نوزاد، بچه، پیرمرد و پیرزن خواهیم بود و میلیون ها
مردم آذری زبان به سراسر ایران کوچ خواهند کرد”. خبرگزاری حکومتی ایسنا- 17 اردیبهشت 93
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر