9:01:52 AM 1393/2/16
|
اطلاعيه شورای ملی مقاومت
|
اعتراف مشاور نظامی خامنه ای به دخالتهای گسترده سپاه پاسداران در کشورهای منطقه
پاسدار
سرلشگر رحيم صفوی، مشاور نظامی خامنه ای، در سخنانی در مرکز پاسداران
اصفهان، به حضور پاسداران در سوريه و لبنان و نقش اين رژيم در کشتار مردم
سوريه و جلوگيری از سرنگونی بشار اسد اعتراف کرد و گفت: «قدرت نفوذ ما از
محور ايران، عراق و سوريه تا مديترانه رسيده و اين سومين بار است که قدرت
نفوذ ما تا مديترانه گسترده شده است. خط دفاعی ما ديگر شلمچه نيست، مرز
دفاعی ما جنوب لبنان با اسراييل است و عمق دفاع استراتژيک ما تا کنار
مديترانه و بالای سر اسراييل رسيده است».
رحيم صفوی 40ماه جنايت عليه بشريت و کشتار مردم بی دفاع سوريه را که به قول خود او «بيش از 120هزار کشته و سه ميليون آواره» بر جای نهاده است، يک پيروزی استراتژيک برای رژيم خواند و گفت: «هم اکنون بعد از 40ماه صحنه نظامی و سياسی سوريه نشان از پيروزی دولت سوريه دارد و اين يک پيروزی استراتژيک است. سوريه به مثابه پل ارتباطی، ارتباط شمال آفريقا و آسيا را برقرار می کند».
وی افزود: «قطعاً راهبرد آمريکا، عربستان، ترکيه، قطر و کشورهای اروپايی برای سرنگونی بشار اسد با شکست مواجه شده است و اين شکست، شکست استراتژيک برای جبهه غربی، عربی و صهيونيستی است و يک پيروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی حاصل شده است».
رحيم صفوی، که از فرماندهان اصلی جنگ ضدميهنی رژيم با عراق بود و خود در کشتار صدها هزار تن از مردم ايران و عراق نقش مستقيم داشته، در تشريح پيوندهای استراتژيک رژيم با ديکتاتور جانی سوريه گفت: «حمايتهای سوريه از کشورمان در جنگ تحميلی، فراموش نشدنی است. دولت سوريه با شروع جنگ... به خواست ما لوله نفتی عراق که از سوريه به دريای مديترانه می رفت را بستند. ... حافظ اسد به انقلاب اسلامی، حضرت امام و مقام رهبری ارادت می ورزيد... برای آموزش موشکی... ما آن موقع [پاسدار] حسن تهرانی مقدم و بيش از بيست پاسدار ديگر را به سوريه فرستاديم».
پيش از اين خامنه ای به سران رژيم تأکيد کرده بود «که سوريه خط مقدم استراتژيک برای رژيم است. لذا به رغم دشواری و پيچيدگی اوضاع نبايد نااميد شوند و بايد تا آخر از اسد حمايت کنند».
ولايتی مشاور خامنه ای ديکتاتوری سوريه را «حلقه طلايی مقاومت» خوانده و گفته بود: «اگر سوريه از حزب الله پشتيبانی لجستيک نمی کرد، حزب الله در جنگ 33روزه و حماس در جنگ 22روزه پيروزی به دست نمی آوردند. سوريه نقش بسيار اساسی و کليدی در منطقه دارد... به همين دليل حمله به سوريه، حمله به نظام و متحدان ما محسوب می شود» (رسانه های حکومتی-7بهمن 91).
پاسدار لاريجانی نيز در ديدار با مقامات رژيم اسد در سوريه گفت: «نظام دست از حمايت سوريه و رئيس جمهور آن بشار اسد برنخواهد داشت» (تلويزيون الجزيره-5آذر 91).
آخوند طائب، از نزديکان خامنه ای و سرکرده چماقداران انصار حزب الله نيز آشکارا اذعان کرد: «سوريه استان 35 ام ايران است. اگر دشمن بخواهد سوريه يا خوزستان را بگيرد اولويت حفظ سوريه است اگر از دست برود نمی توانيم تهران را نگاه داريم» (رسانه های رژيم-26بهمن 92).
اعترافها تکاندهنده رحيم صفوی و ديگر سردمداران رژيم، اقدام فوری بين المللی برای متوقف کردن دخالت فعال و همه جانبه رژيم آخوندی و سپاه پاسداران آن را در کشتار مردم سوريه و جلوگيری از جنگ افروزی و به آتش کشدن تمام منطقه، هر چه ضروری تر می سازد.
دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران رحيم صفوی 40ماه جنايت عليه بشريت و کشتار مردم بی دفاع سوريه را که به قول خود او «بيش از 120هزار کشته و سه ميليون آواره» بر جای نهاده است، يک پيروزی استراتژيک برای رژيم خواند و گفت: «هم اکنون بعد از 40ماه صحنه نظامی و سياسی سوريه نشان از پيروزی دولت سوريه دارد و اين يک پيروزی استراتژيک است. سوريه به مثابه پل ارتباطی، ارتباط شمال آفريقا و آسيا را برقرار می کند».
وی افزود: «قطعاً راهبرد آمريکا، عربستان، ترکيه، قطر و کشورهای اروپايی برای سرنگونی بشار اسد با شکست مواجه شده است و اين شکست، شکست استراتژيک برای جبهه غربی، عربی و صهيونيستی است و يک پيروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی حاصل شده است».
رحيم صفوی، که از فرماندهان اصلی جنگ ضدميهنی رژيم با عراق بود و خود در کشتار صدها هزار تن از مردم ايران و عراق نقش مستقيم داشته، در تشريح پيوندهای استراتژيک رژيم با ديکتاتور جانی سوريه گفت: «حمايتهای سوريه از کشورمان در جنگ تحميلی، فراموش نشدنی است. دولت سوريه با شروع جنگ... به خواست ما لوله نفتی عراق که از سوريه به دريای مديترانه می رفت را بستند. ... حافظ اسد به انقلاب اسلامی، حضرت امام و مقام رهبری ارادت می ورزيد... برای آموزش موشکی... ما آن موقع [پاسدار] حسن تهرانی مقدم و بيش از بيست پاسدار ديگر را به سوريه فرستاديم».
پيش از اين خامنه ای به سران رژيم تأکيد کرده بود «که سوريه خط مقدم استراتژيک برای رژيم است. لذا به رغم دشواری و پيچيدگی اوضاع نبايد نااميد شوند و بايد تا آخر از اسد حمايت کنند».
ولايتی مشاور خامنه ای ديکتاتوری سوريه را «حلقه طلايی مقاومت» خوانده و گفته بود: «اگر سوريه از حزب الله پشتيبانی لجستيک نمی کرد، حزب الله در جنگ 33روزه و حماس در جنگ 22روزه پيروزی به دست نمی آوردند. سوريه نقش بسيار اساسی و کليدی در منطقه دارد... به همين دليل حمله به سوريه، حمله به نظام و متحدان ما محسوب می شود» (رسانه های حکومتی-7بهمن 91).
پاسدار لاريجانی نيز در ديدار با مقامات رژيم اسد در سوريه گفت: «نظام دست از حمايت سوريه و رئيس جمهور آن بشار اسد برنخواهد داشت» (تلويزيون الجزيره-5آذر 91).
آخوند طائب، از نزديکان خامنه ای و سرکرده چماقداران انصار حزب الله نيز آشکارا اذعان کرد: «سوريه استان 35 ام ايران است. اگر دشمن بخواهد سوريه يا خوزستان را بگيرد اولويت حفظ سوريه است اگر از دست برود نمی توانيم تهران را نگاه داريم» (رسانه های رژيم-26بهمن 92).
اعترافها تکاندهنده رحيم صفوی و ديگر سردمداران رژيم، اقدام فوری بين المللی برای متوقف کردن دخالت فعال و همه جانبه رژيم آخوندی و سپاه پاسداران آن را در کشتار مردم سوريه و جلوگيری از جنگ افروزی و به آتش کشدن تمام منطقه، هر چه ضروری تر می سازد.
14ارديبهشت
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر