چهارشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۳

انتخابات سوریه یک بی‌آبرویی است


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا این انتخابات را «بی آبرویی» برای دولت «بشار اسد» خواند
به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس به نقل از روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست»، مری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ضمن محکوم کردن انتخابات ریاست جمهوری سوریه که روز سه شنبه برگزار شد را بی آبرویی دولت «بشار اسد» تلقی کرد.
او گفته است: «انتخابات ریاست جمهوری سوریه یک بی آبرویی است. امروز اعتبار بشار اسد در مقایسه با اعتبار دیروز او افزایشی نداشته است.»
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به تمسخر به تصاویر رأی دادن بشار اسد اشاره کرد و گفت که او طوری رفتار می کند که گویا «انتخابات واقعی» در کشورش برگزار شده است. در ضمن قرار است نتایج این «انتخابات» در سوریه تا 24 ساعت آینده اعلام شوند.
گلوبال
داریوش حاجبی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر