جمعه، شهریور ۱۴، ۱۳۹۳

درگیرشدن جوانان با مأموران سرکوبگر در میدان تجریش تهران

5:14:25 AM 1393/6/14
درگير شدن جوانان با مأموران سركوبگر انتظامي در تجريش-آرشيو
درگیر شدن جوانان با مأموران سركوبگر انتظامی در تجریش-آرشیو


شماری از جوانان در میدان تجریش تهران ساعت 23 سه شنبه 11شهریور با بسیجیان مزدور و مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند. این درگیری هنگامی رخ داد که مأموران سرکوبگر شروع به اذیت و آزار و اهانت به زنان و دختران به بهانه آخوند ساخته بدحجابی کردند. جوانان خشمگین در این درگیری شیشه های بانکها را در میدان تجریش شکستند.
صبح روز چهارشنبه مأموران سرکوبگر با تجهیزات کامل تمامی این منطقه و میدان تجریش مستقر شده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر