جمعه، شهریور ۱۴، ۱۳۹۳

عباس عراقچی: حتی اگر توافق هسته یی صورت گیرد، فکر نمی کنم آماده رابطه با آمریکا باشیم

12:14:20 PM 1393/6/14
عراقچی و مذاکرات رژیم ایران و کشورهای 5+1
عراقچی و مذاکرات رژیم ایران و کشورهای 5+1


عباس عراقچی معاون وزارت خارجه رژیم که از روز پنجشنبه مشغول مذاکره با یک هیأت آمریکایی در ژنو است، گفت: حتی با وجود دستیابی به توافق هسته یی، فکر نمی کنم آماده مذاکره برای برقراری ارتباط با آمریکا باشیم.
معاون وزارت خارجه رژیم افزود: مذاکرات هسته یی بسیار مهم و حساس است اما حتی شکست مذاکرات در ماه نوامبر، به معنای پایان جهان نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر