وزارت اطلاعات از مرخصی عابد بمپوری برای دیدن پدر بیمارش ممانعت می کند
به گزارش کمپین
فعالین بلوچ عابد بمپوری زندانی سیاسی بلوچ زندان مرکزی زاهدان بیش از 7
سال است از اعزام به مرخصی وی توسط وزارت اطلاعات ممانعت می شود.
در پیامی که از
این زندانی به "کمپین فعالین بلوچ" رسیده است گفته: وزارت اطلاعات می گوید
فقط به شرطی با اعزام مرخصی من موافقت می کند که هر چی می گویند انجام دهم
اما من نمی توانم همچنین کاری بکنم و مرخصی رفتن حق من است"
وی می افزاید:
مادرم هفته گذشته نوار سر گرفته و مدتی در بیمارستان بوده پدرم هم بیمار
است و سکته کرده است اما به من اجازه نمی دهند آنها را ببینم و باز هم دم
از وحدت و برادری می زنند، اگر وحدت و برادری که می گویند درست است به من
مرخصی بدهند تا پدر و مادر بیمارم را ببینم"
عابد بمپوری به
اتهام همکاری علیه گروه های مخالف نظام توسط دادگاه انقلاب زاهدان به 21
سال حبس محکوم شده است که 5 سال محکومیت وی بدون مرخصی درج شده است.
وی هم اکنون 7 سال از دوران محکومیت خود را سپری کرده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر