اخبار - ايران - شقه و شكاف
در
روزنامههای حکومتی 28اسفند رفسنجانی بر خامنهای برای دادن پیام نوروزی
پیش دستی کرد و ضمن تأکید بر مسیر زهرخوران نظام تحت عنوان ضرورت تعامل با
جهان، تخاصم خود بر سر «خویش رایی» خامنهای را آشکار کرد و از جمله نوشت:
تعامل با دنیا در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت ضرورت ملی و اسلامی است... در
انقلابمان دچار افراط و تفریطها شدهایم؛ از همان دوران مبارزه با شاه تا
همین امروز. چون بنای تلخکامی برایتان ندارم، از گفتن مصادیقش درمیگذرم.
ولی تنها به یک نکته بسنده میکنم که هرگاه به نظر اکثریت مردم عمل کردیم،
به اعتدال نزدیکتر شدیم.
و هرگاه در جایگاه «خویشرایی» نشستیم و میزانمان، رأی ملّت نبود، از قافله پیشرفت عقب افتادیم و در باتلاق شعارهای پوچ و عوامفریبانه گرفتار آمدیم».
و هرگاه در جایگاه «خویشرایی» نشستیم و میزانمان، رأی ملّت نبود، از قافله پیشرفت عقب افتادیم و در باتلاق شعارهای پوچ و عوامفریبانه گرفتار آمدیم».

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر