با یاد خدا
متن کامل این نامه در اختیار «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» قرار گرفته در پی میآید.عید ما روزی بود کز ظلم آثاری نباشد.
چشم به راه نوروز آزادی
ایرانیان جهان؛
برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم، متشکل شویم.
بر شانههای نسیم این نوروز
بوی بهار از جنس دیگر است
ازیرا که در قلمرو فصول سرخ رهایی
درخت تناور پایداری
شکوفههای عشق را چندان به بار میوه نشانده
که آوای پرندگان نغمه پرداز آزادی
بر مرثیه کهنه قفس خط سرخ ابطال میراند
هم میهنان؛
۳۷ بهار از انقلاب مغلوب ۵۷ میگذرد، ۳۷ سال است که بیدادگریهای ضحاک عبا بردوش، سایه سیاه تباهکاریهای بربرگونه خود را بر سراسر تن دردمند این دیار اهورایی، گسترده است.
هرچند که بهار، فصل نو شدن و از نو شکفتن است. هر چند که رنگ گلهای رنگارنگ نوروزی، گونههای تکیده میهن را گلگون کرده، اما شوربختانه بهار ۹۴ هم نه شاهدی بر غنودن همای نیک طالع خوشبختی به روی شانههای تاریخ امروز ایرانیان، نه نوید رهایی میهن از یوغ کهنهپرستان غالب و نه حتی منادی گشایشی هر چند اندک در زندگی روزمره ماست.
با این همه حقا که بهار امثال معنایی دیگرگونه دارد. معنایی از سرشت از نو شکفتن و بر بالیدن، معنایی از جنس آزادیخواهی، حقپژوهی و دادجویی، معنایی از آن دست که امیدوارتر از همیشه، معنای دگرگونی را در خاطر امیدواران، پر از طراوت معنایی دیگرواره شکوفان میدارد.
به یاری خداوند ایران زمین و به همت بلند یکایک ایرانیان آزاده، سال ۹۴ سال کوبیدن مهر سرخ ابطال بر پیشانی کریه استبداد حاکم خواهد بود. به کمک تمامی روشنفکران مبارز، کارکنان انقلابی سراسر کشور، در سایه پیشداری معلمان آگاه و محوریت زحمتکشان به ویژه کارگران بپاخاسته، سال ۹۴ سال پایان دادن به کابوس سیاه ولایت رمالان خواهد بود!؟ کابوسی شوم که در ۳۷ سال گذشته چون بختک سیاه انحطاط، سایه نحس خود را بر میهن اهورایی، فرا فکنده است.
هم میهنان؛
در نوروز خجسته ۹۴ پیمان میبندیم که استوارتر از همیشه با دل و جان بکوشیم تا بهار سپـید، تا بهار روشن رای، تا بهار رهایی، تا نوروز تاریخ معاصر ایران زمین را برای نسل جاری و برای همه نسلهای آینده به ارمغان بیاوریم. نوروزی که پس از آن، همواره طلوع پیوسته و پایدار آزادی همراه با شکوه شکوفایی آبادی را خوشدلانه به نظاره مینشینیم.
هم میهنان؛
همراه با گرامیداشت یاد و خاطره الهامآور تمامی جان نثاران راه آزادی بشر و نیز ادای احترام قلبی به تمامی مبارزان و زندانیان سیاسی در طول تاریخ جنبش ۲۰۰ ساله آزادیخواهی، از قعر سیاهچالههای قرون وسطایی سرگردنهداران غالب بر کشور، فرا رسیدن نوروز فرخنده ۹۴ را به یکایک ایرانیان پراکنده در جای، جای جهان شادباش گفته، صمیمانه آرزو مینمایم که پس از ۳۷ سال تجربه غمانگیز انواع تلخکامیها، بیخانمانیها و پراکندگیها، در سال نو بتوانیم دوباره دور هم جمع شده و با خاطری مجموع در فصل بیپایان بهار آزادی؛ آبادانی پایدار، سراسری و همه جانبه میهن را با دل و جان بیاغازیم.
نوروووووز همگان مسرووووور
پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان
دیر زیوی و شاد زیوی همگان را آرزومندم؛
زنده باد ایرانی؛
پاینـده باد ایران؛
در اهـتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی؛
ارژنگ داودی (معلم، شاعر، نویسنده، زندانی سـیاسی)
زندان رجاییشهر
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر