بهارآزادی
سهشنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۹۴
چرا رژیم رفتن به ایران را تبلیغ میکند درحالیکه معترضین درایران به بدترین شیوه ها شکنجه واعدام میشوند?
به خواندن ادامه دهید
→
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
‹
›
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه وب
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر