بهارآزادی

سه‌شنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۹۴

 چرا رژیم رفتن به ایران را تبلیغ میکند درحالیکه معترضین درایران به بدترین شیوه ها شکنجه واعدام میشوند?


به خواندن ادامه دهید →
fereshteh در فروردین ۱۸, ۱۳۹۴
هم‌رسانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

‹
›
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه وب

درباره من

fereshteh
مشاهده نمایه کامل من
با پشتیبانی Blogger.