یکشنبه، فروردین ۱۶، ۱۳۹۴

پارازیت‌انداز قوی‌تری در زندان گوهردشت نصب گردید


1394/01/16 -

پارازیت‌انداز قوی‌تری در زندان رجایی‌شهر نصب گردید


به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، عصر روز گذشته دو تن از زندانیان سیاسی سالن‌های ١٠ و ١١ زندان رجایی‌شهر کرج به دلیل نصب دستگاه پارازیت‌انداز به بهداری منتقل شدند.

سرگیجه و بی‌هوشی ناشی از پارازیت از سوی پزشکان زندان نیز تأیید گردیده است.

منابع آگاه از داخل زندان می‌گویند که دستگاه پارازیت‌انداز "بسیار قوی" در سالن معروف به "حسینیه" راه‌اندازی شده و گیرنده‌های تلویزیون داخل زندان دچار نویزهای صدا و تصویری شدید شده و تعدادی از کانال‌ها را از دست داده‌اند.

این پارازیت‌ها که برای قطعی تماس موبایل داخل زندان نصب شده‌اند، بشدت برای سلامتی زندانیان ضرر داشته و باعث شیوع خشکی مخاط، درد عضلانی و سردرد در بین زندانیان می‌شود.

گزارش رسیده به آژانس کُردپا حاکی از آن است که ضایعات زیان‌بار پارازیت برای سلامت افراد موجب گردیده که برخی از پرسنل و مأموران زندان رجایی‌شهر کرج به دنبال انتقالی و پیدا کردن محل کار جدید در بیرون از این زندان هستند.

پیشتر زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر کرج در اعتراض به نصب دکل و دستگاه پارازیت‌انداز بارها دست به اعتراض و اعتصاب زده‌اند که مطالباتشان تاکنون رسیدگی نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر