October 17, 2016
خبرگزاری بام–
علی معزی، زندانی سیاسی بند ۴ در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر در نامه ای با
اشاره به تائید حکم شش سال حبس اسماعیل عبدی، دبیرکل کانون صنفی معلمان
نوشته: مانور دادن با احکام سنگین زندانیان سیاسی و یا صنفی تنها ضعف
حاکمیت آخوندی را برملا می کند.
متن کامل این نامه به شرح زیر می باشد:
تائید حکم شش سال حبس برای آقای اسماعیل
عبدی، دبیر کل کانون صنفی معلمان موجی از نفرت و انزجار در میان فرهنگیان
شریف و سایر اقشار برانگیخته است. قامت استوار و چهره مصمم و متین آقای
عبدی را به یاد می آورم، بهار گذشته بود در بند هشت زندان اوین که می دیدم
چگونه او و خانواده و والدینش را به طرق مختلف تحت انواع فشارهای روحی و
روانی قرار می دادند تا از ادامه اعتصاب غذا بازش دارند. در واقع حالا هم
پس از آنهمه کش و قوس با اعلام تائید حکم شش ساله همانگونه اهداف را دنبال
می کنند.
مانور دادن با احکام سنگین زندانیان سیاسی و
یا صنفی تنها ضعف حاکمیت آخوندی را برملا می کند. آیا مگر زندانی کردن و
به انفرادی انداختن درازمدت سایر همکاران و همراهان آقای عبدی طی سال های
گذشته توانسته راه فعالیت معلمان را سد کند؟ آیا معلمان این سرزمین با این
تهدیدات فشارها از مطالبات خود دست کشیدند؟
اساسا فعالیت و تشکل صنفی معلمان و دیگر
زحمتکشان حق مسلمی است که بگیر و ببند و محکومیت برنمی دارد. زندان و دیگر
ابزارهای سرکوب کارایی ندارد و رژیم ناگزیر است به حق طلبی هوای اقشار
محروم و زحمتکش تسلیم شود.
اکنون مردمی که دیگر چیزی برای از دست دادن
ندارند به حرکت در آمده اند و سرکوب بیشتر باعث پایداری بیشتر می شود.
نظامی که در تمامیتش غرق در فساد و دزدی و جنایت است، عجبا که با چه وقاحتی
به خود اجازه می دهد که این قشر سالم و قانع جامعه یعنی معلمان را به بند
بکشد.
با ارسال درود به دوست عزیز آقای عبدی، برای
او و خانواده اش از درگاه حق توفیق سرفرازی و قدر معنوی و اجتماعی و
سرانجام خیر می طلبم.
علی معزی – زندان رجایی شهر (گوهردشت) ۲۵ مهرماه ۱۳۹۵
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر