دوشنبه، مهر ۲۶، ۱۳۹۵

#ایران#Iran# نامه علی معزی زندانی سیاسی درمحکومیت تایید حکم شش سال حبس اسماعیل عبدی

نامه علی معزی زندانی سیاسی درمحکومیت تایید حکم شش سال حبس اسماعیل عبدی
 



خبرگزاری بام– علی معزی، زندانی سیاسی بند ۴ در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر در نامه ای با اشاره به تائید حکم شش سال حبس اسماعیل عبدی، دبیرکل کانون صنفی معلمان نوشته: مانور دادن با احکام سنگین زندانیان سیاسی و یا صنفی تنها ضعف حاکمیت آخوندی را برملا می کند.

متن کامل این نامه به شرح زیر می باشد:
تائید حکم شش سال حبس برای آقای اسماعیل عبدی، دبیر کل کانون صنفی معلمان موجی از نفرت و انزجار در میان فرهنگیان شریف و سایر اقشار برانگیخته است. قامت استوار و چهره مصمم و متین آقای عبدی را به یاد می آورم، بهار گذشته بود در بند هشت زندان اوین که می دیدم چگونه او و خانواده و والدینش را به طرق مختلف تحت انواع فشارهای روحی و روانی قرار می دادند تا از ادامه اعتصاب غذا بازش دارند. در واقع حالا هم پس از آنهمه کش و قوس با اعلام تائید حکم شش ساله همانگونه اهداف را دنبال می کنند.
مانور دادن با احکام سنگین زندانیان سیاسی و یا صنفی تنها ضعف حاکمیت آخوندی را برملا می کند. آیا مگر زندانی کردن و به انفرادی انداختن درازمدت سایر همکاران و همراهان آقای عبدی طی سال های گذشته توانسته راه فعالیت معلمان را سد کند؟ آیا معلمان این سرزمین با این تهدیدات فشارها از مطالبات خود دست کشیدند؟
اساسا فعالیت و تشکل صنفی معلمان و دیگر زحمتکشان حق مسلمی است که بگیر و ببند و محکومیت برنمی دارد. زندان و دیگر ابزارهای سرکوب کارایی ندارد و رژیم ناگزیر است به حق طلبی هوای اقشار محروم و زحمتکش تسلیم شود.
اکنون مردمی که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند به حرکت در آمده اند و سرکوب بیشتر باعث پایداری بیشتر می شود. نظامی که در تمامیتش غرق در فساد و دزدی و جنایت است، عجبا که با چه وقاحتی به خود اجازه می دهد که این قشر سالم و قانع جامعه یعنی معلمان را به بند بکشد.
با ارسال درود به دوست عزیز آقای عبدی، برای او و خانواده اش از درگاه حق توفیق سرفرازی و قدر معنوی و اجتماعی و سرانجام خیر می طلبم.
علی معزی – زندان رجایی شهر (گوهردشت) ۲۵ مهرماه ۱۳۹۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر