23.4.2018
🔹فرزاد صحرایی، علی عبادی و حسن بدیعی که در جریان اعتراضات سراسری دی ماه در شهر قم بازداشت شده بودند، به ترتیب به ۲ تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند.
🔹فرزاد صحرایی، اواسط دیماه سال گذشته، در ایام اعتراضات سراسری توسط نیروهای امنیتی مقابل منزل خود در قم همراه با ضرب و شتم بازداشت و پس از چند روز بازجویی همراه با ضرب و شتم به بند ۱۲ زندان لنگرود منتقل شد.
🔹در زمان انتقال آقای صحرایی به بند ۱۲ زندان لنگرود، این بند جهت نگهداری معترضین بازداشت شده تخلیه شده بود و حدود ۷۰ نفر از بازداشت شدگان به این بند و تعدادی نیز به مکانهای دیگر از جمله بازداشتگاه سپاه منتقل شدند. پس از آن تعدادی با تودیع وثیقه آزاد شدند اما از سرنوشت دیگر بازداشت شدگان کماکان اطلاعی در دست نیست”.آقای صحرائی در شعبه اول دادگاه انقلاب دادگستری استان قم توسط دادگاه انقلاب قم به ریاست قاضی قاسمی در دو جلسه دادگاه چند دقیقهای محاکمه شد و پس از آن برای وی به ترتیب قرار وثیقه ۳۰۰، ۱۰۰ و ۷۰ میلیون تومانی صادر شد اما در نهایت پذیرفته نشد. در نهایت قاضی دادگاه وی را به دو سال حبس محکوم کرد که پس از تسلیم به رای ۴ ماه از آن کسر شد.”
🔹دو تن دیگر از بازداشت شدگان اعتراضات دی ماه به نامهای “علی عبادی” و “حسن بدیعی” نیز به ترتیب به ۱۰ سال حبس و ۲ سال حبس محکوم شدند.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر