بهارآزادی
جمعه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۹۷
#بانه رو تنها نذاريم! 20 روز گذشت، بايد اين اعتراض و اعتصاب رو سراسرى كرد/ #اعتصاب_سراسری #اعتصاب_کردستان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه تلفن همراه
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر