بهارآزادی
دوشنبه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۹۷
همسر نادر ابراهیمی میگوید، به دلیل تعلل مسئولان شهری جهت اختصاص مکانی برای ایجاد کتابخانه موزه این نویسنده تصمیم گرفته کتابها و آثار بر جای مانده از او را به آتش بکشد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
‹
›
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه وب
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر