بهارآزادی
پنجشنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۹۷
حسین شریعتمداری هستم،بارها در دوسال گذشته از مدل کره شمالی به عنوان یک مدل موفق مقاومت وجایگزین برجام یاد کردم ولی حالا که کره شمالی تسلیم شده خفه خون گرفتم😏
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
‹
›
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه وب
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر