بهارآزادی
شنبه، آبان ۱۹، ۱۳۹۷
فیلم +صحبتهای یک راننده کامیون اعتصابی به همه هموطنان الان هشت روز که کامیونم را خوابوندم به احترام همکارانمان و #رانندگان_کامیون که در #زندان هستند چه باید کرد؟ چه جوری صدای #اعتراض خودمان را برسانیم؟18 آبان جمعه 97
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
‹
›
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه وب
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر