بهارآزادی
شنبه، آبان ۲۶، ۱۳۹۷
روز شنبه ۲۶ آبان۹۷چغندر کاران #شوش خواستار پرداخت مطالبات خود از شرکت قند شدند.آنان با تجمع در مقابل کارخانه قند دزفول (واقع در شهرستان شوش) میگویند ۵ ماه از پایان قراردادشان میگذرد اما هنوز وعده پرداخت تحقق نیافته است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه تلفن همراه
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر