بهارآزادی
شنبه، آبان ۱۹، ۱۳۹۷
روز شنبه ۱۹آبان۹۷ جمعی از #کارگران خدمات و فضای سبز شهرداری #شادگان به علت معوقات مزدی خود در مقابل درب ورودی استانداری در اهواز ، اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کردند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
‹
›
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه وب
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر