بهارآزادی
شنبه، دی ۰۱، ۱۳۹۷
امروز شنبه اول دیماه ۹۷ یک #کارگر شرکت_ملی_حفاری_ #اهواز در اعتراض به فقر شدید و عدم پاسخگویی کارگزاران رژیم در این شرکت با بلند کردن پلاکارد اعتراضی در مقابل این شرکت دست به تحصن زد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
‹
›
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه وب
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر