بهارآزادی
یکشنبه، بهمن ۲۱، ۱۳۹۷
مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه اینگونه به استقبال دومین بهار بعد از زلزله می روند. بی خانمانی، فقر، آسیب های اجتماعی، یاس و سرخوردگی از پیامدهای زلزله در این مناطق است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
‹
›
صفحهٔ اصلی
مشاهده نسخه وب
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر