نامه زانیار به خواهرش ”ديده”: ”دیده ام،همه هستیم ازتوخواهشی دارم که اگردیداری بینمان نبودبذرانتقام وکینه بخاطر متحمل شدن این شکنجه هاوزندان هاوحکم ناعادلانه وغیرانسانی رادردل خودنکاری،به دنیایی بهترازامروز بیاندیش که درآن ارزش انسان نه رنگ پوستش است نه مذهب ونه جنسیتش است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر