جمعه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۷

«وضعیت اقتصادی به این شکل پیش رود،تا۳ماه آینده قحطی در بازار خواهیم داشت!» رئیس اتاق بازرگانی رژیم البته ریشه قحطی غارتهای حکومتی و دزدیهای ۹میلیارد دلاری نظام است!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر