بهارآزادی
جمعه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۷
«وضعیت اقتصادی به این شکل پیش رود،تا۳ماه آینده قحطی در بازار خواهیم داشت!» رئیس اتاق بازرگانی رژیم البته ریشه قحطی غارتهای حکومتی و دزدیهای ۹میلیارد دلاری نظام است!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر