جمعه، آذر ۲۳، ۱۳۹۷

فیلم + جوانی به نام محمد که جرمش #تصادف با مدیر ارشاد بوده است و حکم #زندان برایش صادر میشود این جوان از ساختمان دادسرای #اصفهان به خاطر بی عدالتی که علیه او اجرا شده بود، با دستان بسته، خود را از طبقۀ بالا به پایین پرتاب و دست به #خودکشی زد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر