سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۶، ۱۳۹۳

انتقال فعالان کارگری، جعفر عظیم‌زاده و جمیل محمدی به بند ۲۰۹ زندان اوین

 


جعفر عظیم‌زاده، رئیس اتحادیه آزاد کارگران ایران به همراه جمیل محمدی از اعضای فعال این تشکل کارگری جهت بازحویی و بازپرسی به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده‌اند.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، بر اساس اخبار رسیده از منابع کارگری این دو فعال کارگری که در نیمه شب ۱۱ اردیبهشت و همزمان با روز جهانی کارگر مورد بازداشت نیروهای امنیتی قرار گرفته بودند، از سوی شعبه ۶ دادگاه انقلاب مستقر در اوین برای آن‌ها حکم بازداشت موقت صادر شده و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده‌اند.

از سوی دیگر با گذشت ۵ روز از بازداشت مازیار گیلانی‌نژاد، فعال سندیکای کارگران فلز کار که به همراه تعداد زیادی از اعضای سندیکا مورد بازداشت قرار گرفته بودند، هیچ اطلاعی از اتهامات و محل نگهداری آن‌ها در دست نیست.

ماموران امنیتی در روز جهانی کارگری به تهاجم خشونت آمیز به گلگشت حانوادگی اعضای سندیکای کارگران فلزکار اقدام به بازداشت دسته جمعی تعداد زیادی از آن‌ها کرده بودند که تا کنون هیچ اطلاعی از سرنوشت آن‌ها به دست نیامده است.
[تاريخ مطلب: شانزدهم ارديبهشت ۱۳۹۳ برابر با ششم مه ۲۰۱۴]
پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر