چهارشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۹۲

اعدام، «تدبير» رژيم برای مقابله با آثار اجتماعی زهرخوران اتمی

بازپرس خطاب به يک زندانی:
«بعد از مذاکرات ژنو، همهٴ شما را اعدام می کنيم!»

روز گذشته، رژيم ضدبشری در يک اعدام جمعی ديگر، 11نفر را در زندان قزل حصار کرج بدار آويخت. مقاومت ايران پيوسته تأکيد کرده است که اين اعدامهای فراقانونی جنايتکارانه به منظور مرعوب کردن مردم به جان آمده و ممانعت از حرکت و خيزش آنها عليه نظام حاکم است. اما اين بار نه مجاهدين و مقاومت ايران، بلکه مقامات دست اندرکار رژيم هستند که صراحتاً به کارکرد اين اعدامها اذعان کرده اند. اگر خبرهای مربوط به اعدامهای اخير را خوانده باشيد، لابد ديده ايد که يک هفته پيش (چهارشنبه 29آبان) يکی از بازپرسان جنايتکار رژيم به نام عموزاده به يکی از زندانيانی که اعدام شد گفته بود: بعد از مذاکرات گروه ۵+۱ همه شما را اعدام خواهيم کرد.

حرف اين دژخيم که «همهٴ شما را اعدام خواهيم کرد» تنها به اين 11نفر محدود نمی شود، بلکه صدها و به قولی 3هزار زندانی بی پناهی را شامل می شود که در زندانهای سراسر کشور در نوبت اعدام قرار دارند. اين عيناً همان طرح و سناريو سال67 است، آن سال هم وقتی خمينی جلاد زهر آتش بس را سرکشيد، از آنجا که به خوبی می دانست پس از برداشته شدن سرپوش جنگ، با برآمد مطالبات اجتماعی و خيزش توده های به جان آمده مواجه خواهد شد، درصدد برآمد با قتل عام زندانيان سياسي مجاهد و مبارز اين فرآيند اجتماعی را در نطفه خفه کند. اين بار هم، رژيم آخوندی از ولی فقيه تا دولت حسن روحاني، در زهرخوران اتمی، همان حربه و همان «تدبير» را به کار گرفته اند تا تعادل لرزان خود را پس از فرو ريختن تکيه گاه اتمی شان حفظ کنند و اين بار هم اين زندانيان بی پناه، اعم از عادی و سياسی، هستند که بهای آن را با جان خود می پردازند. از همين رو، زندانيان چندين بند زندان قزل حصار که شمار آنها به 1800تن می رسد، در اعتراض به اين طرح و برنامه ضدبشری دست به اعتصاب غذا زده اند.

کجا هستند سازمانهای بين المللی و مدافع حقوق بشر که ببينند در ايران تحت حاکميت آخوندها، چگونه جان و سرنوشت مردم ايران، گروگان و بازيچهٴ مشتی جانی چپاولگر است که برای حفظ حکومت لرزان خود، بی محابا خون می ريزند و آدم می کشند؟ بی ترديد مردم ايران چشم به اين سازمانها و قدرتهای مماشاتگر ندوخته اند، بلکه خود به دفع شر اين جنايتکاران و کوتاه کردن دست آنها برخواهند خاست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر