3:50:16 AM 1392/12/20
![]()
بمباران شيميائی در سوريه
|
جزييات جديدی از بکارگيری سلاح شيميايی توسط رژيم اسد
اسد از ترس سقوط محله جوبر دمشق و با سوء استفاده از غفلت جامعه بين المللی مجدداً از سلاح شيميايی استفاده کرد.
تلويزيون اورينت:
دفتر تبليغاتی «جوبر» در دمشق خبر داد نيروهای اسد اين محله را با گازهای سمی هدف قرار دادند و تعدادی از شهروندان بی دفاع را شهيد و مصدوم کردند. بر اساس تصاويری که منتشر شده آثار خفگی و تنگی نفس بر روی مصدومان ديده می شوند.
اخبار هدف قرار گرفتن محله جوبر با گازهای سمی چقدر صحت دارد؟
عمر حمزه (سخنگوی مطبوعاتی شورای فرماندهی انقلاب) : بعد از گذشت چند روز 4 شهيد و 30 مجروح داشتيم، محله جوبر با گازهای سمی که به نظر می رسد ماده کلور بوده هدف قرار گرفت... 4نفر درجا شهيد شدند و آثار مواد سمی در برخی ديده می شود. خفگی و تنگی نقس از آثار اين حمله است... اسد از ترس سقوط جبهه جوبر، و در شرايطی که جامعه جهانی بر اين جنايات چشم بسته است، دست به اين اقدامات می زند.
تلويزيون اورينت:
دفتر تبليغاتی «جوبر» در دمشق خبر داد نيروهای اسد اين محله را با گازهای سمی هدف قرار دادند و تعدادی از شهروندان بی دفاع را شهيد و مصدوم کردند. بر اساس تصاويری که منتشر شده آثار خفگی و تنگی نفس بر روی مصدومان ديده می شوند.
اخبار هدف قرار گرفتن محله جوبر با گازهای سمی چقدر صحت دارد؟
عمر حمزه (سخنگوی مطبوعاتی شورای فرماندهی انقلاب) : بعد از گذشت چند روز 4 شهيد و 30 مجروح داشتيم، محله جوبر با گازهای سمی که به نظر می رسد ماده کلور بوده هدف قرار گرفت... 4نفر درجا شهيد شدند و آثار مواد سمی در برخی ديده می شود. خفگی و تنگی نقس از آثار اين حمله است... اسد از ترس سقوط جبهه جوبر، و در شرايطی که جامعه جهانی بر اين جنايات چشم بسته است، دست به اين اقدامات می زند.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر