🔻۳۰فروردین۹۷
🔹 شوراهای اسلامی بخش جلگه با انتشار نامه ای خطاب به استانداری اصفهان خواستار مشارکت «کمیته ای پنج نفره از نمایندگان کشاورزان بخش جلگه در تصمیم گیری های کلان» در مورد بحران آب و خشکسالی و اجرای فوری مطالبات پنج گانه خود شده و با انتشار طوماری اعلام کرده است «چنانچه برنامه مشخص و مدون جهت معیشت و پرداخت خسارت به کشاورزان آسیب دیده انجام نپذیرد و شوراهای اسلامی از نتایج حاصله از جلسات مربوط به مسایل کشاورزان مطلع نشوند، شوراهای اسلامی بخش جلگه ناچار به استعفا خواهند بود.»
🔹 شوراهای اسلامی بخش جلگه با انتشار نامه ای خطاب به استانداری اصفهان خواستار مشارکت «کمیته ای پنج نفره از نمایندگان کشاورزان بخش جلگه در تصمیم گیری های کلان» در مورد بحران آب و خشکسالی و اجرای فوری مطالبات پنج گانه خود شده و با انتشار طوماری اعلام کرده است «چنانچه برنامه مشخص و مدون جهت معیشت و پرداخت خسارت به کشاورزان آسیب دیده انجام نپذیرد و شوراهای اسلامی از نتایج حاصله از جلسات مربوط به مسایل کشاورزان مطلع نشوند، شوراهای اسلامی بخش جلگه ناچار به استعفا خواهند بود.»

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر