۳۱ فروردین ۹۷
🔹 دولت ضد مردمی آخوندروحانی طی یک بخشنامه ضدمردمی مقرر کرد از تاریخ اول اردیبهشت 97 از دادن داروهای مورد نیاز مردم امتناع شود.
🔸 در این بخشنامه به پزشکان بیمارستانهای دولتی هشدار داده شده است که حداکثر دارویی که برای بیماران می نویسند فقط۲ تا ۳ قلم دارو بنویسند و برای بیماران MRI فقط برای ۱۰ درصد از این بیماران آزمایش بنویسند در غیر اینطورت بقیه پول دارو را از حقوق پزشکان کم خواهد.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر