شنبه، دی ۰۲، ۱۳۹۱

نماینده مجلس آخوندی: دولت هزار تومان بدهد، ۱۰ هزار تومان از جیب مردم بر می‌دارد



نماینده مجلس: دولت هزار تومان بدهد، ۱۰ هزار تومان از جیب مردم بر می‌دارد!
این نماینده  درادامه با تاکید بر این که دولت مشکلات تولید را حل کند، اظهارداشت:آن طور که دولت اعلام کرده است دراجرای پروژه های عمرانی با مشکل مالی مواجه است از این رو چطور می خواهد یارانه پرداختی به مردم را افزایش دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره احتمال افزایش یارانه پرداختی به مردم و تاثیر آن بر اقتصاد کشور با توجه به شرایط اقتصادی کشور، گفت: مجلس به منظور جلوگیری از فشار اقتصادی به اقشار آسیب پذیر جلوی اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها را گرفت و فکر می کنم اگر دولت هزار تومان دست مردم بگذارد ده هزار تومان از جیب آنها بر می دارد
به گزارش خانه ملت، نادر قاضی پور اظهار داشت: دولت به جای افزایش یارانه ها قیمت کالاها را کنترل کرده وجلوی ‌افزایش قیمتها را بگیرد
نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت کارانه و اضافه کار پزشکان را ۹ ماه است که پرداخت نکرده است، گفت: دولت اگر پول دارد کارهای عمرانی را تمام کند و بدهی اش به کارمندان و بیمارستانها را پرداخت کند.
وی درادامه با تاکید بر این که دولت مشکلات تولید را حل کند، اظهارداشت:آن طور که دولت اعلام کرده است دراجرای پروژه های عمرانی با مشکل مالی مواجه است از این رو چطور می خواهد یارانه پرداختی به مردم را افزایش دهد.
لاکن آنچه معلوم شده اینستکه هر دو باند ولایت فقیه برای خالی کردن جیب مردم تحت عنوان مقابله ودور زدن تحریمها با هم هم نظر هستند منتها در شدت و سرعت و..آن با هم اختلاف دارند آنهم از بابت اینکه بالاخره کدام جناح حاضر است که در این مسیر از جیبش کمی هم که شده مایه بگذارد و از منافع مالی خود کوتاه بیاید. زیرا این امری است که اگر کوتاه بیایند لاجرم به کاهش سهم قدرت آنها در هرم قدرت و سیاست در نظام منجر می گردد چونکه تغذیه وخرج و مخارج دستجات وابسته به خودشان که بعنوان نیروی کف خیابانی و لشکر آماده و ضربت آنهاست و همه نیز مدعی فرمانبرداری از فرامین شخص ولی فقیه( اسم مستعار حفظ خود در برابر تیغ جراحی وحذف) با مشکل مواجه شده وبا ریزش جدی آنها مواجه خواهند شد وای بسا که جذب باند رقیب ویا مخالفان کل نظام نیز بشوند.
حالا در این درگیری خود سپاه هم بعنوان یک طرف حساب وعمده که مستقیما به ولی فقیه وصل است و... می بایستی از همین نیروها برای اجرای فرامین ولی فقیه طلسم شکسته استفاده نماید . لذا افشاگریها و...باندهای متخاصم درونی بیت عظما اگر چه بعضا لباس ا قتصادی بتن کرده اما دراساس جنگ بود ونبود وبقا در شرایط فعلی است که متوجه کل نظام است ومحصول بن بست در راهکارهای کلان است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر