یکشنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۹۴

#ایران#iran# تجمع مردم جاسک در اعتراض به مرگ یک مادر +عکس


تجمع مردم جاسک در اعتراض به مرگ یک مادر تجمع مردم جاسک در اعتراض به مرگ یک مادر کمپین فعالین بلوچ


, 29 شهریور 1394 
 
 جمعی از مردم شهرستان جاسک در اعتراض به مرگ یک مادر 25 ساله در بیمارستان این شهر به علت نارسایی پزشکی و تعلل در اعزام بیمار تجمع کردند.
 به گزارش کمپین فعالین بلوچ، صبح امروز یکشنبه 29 شهریور تعدادی از مردم شهرستان جاسک در اعتراض به مرگ یک مادر و فرزندش به علت نبود امکانات لازم و عدم اعزام بیمار به میناب برای رسیدگی پزشکی تجمع کردند.

بنابر گزارش ها معترضان با در دست داشتن نوشته هایی با عنوان های: "آوردن بیماران به بیمارستان جاسک مساوی با مرگ" " بیمارستان جاسک یا کشتارگاه" "کشتار فرزندان تا به کی؟" و... در این تجمع شرکت کردند.  

 تجمع کنندگان خواستار پاسخگویی مسئولان درمانی و بهداشتی شهرستان جاسک شده اند که بخاطر کمبود امکانات درمانی و رفتار های تبعیض آمیز پرسنل بیمارستان تا کنون مشکلات متعددی در این مرکز درمانی گزارش شده است.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر