جمعی از مردم شهرستان جاسک در اعتراض
به مرگ یک مادر 25 ساله در بیمارستان این شهر به علت نارسایی پزشکی و تعلل
در اعزام بیمار تجمع کردند.
به گزارش کمپین فعالین بلوچ، صبح
امروز یکشنبه 29 شهریور تعدادی از مردم شهرستان جاسک در اعتراض به مرگ یک
مادر و فرزندش به علت نبود امکانات لازم و عدم اعزام بیمار به میناب برای
رسیدگی پزشکی تجمع کردند.
بنابر گزارش ها
معترضان با در دست داشتن نوشته هایی با عنوان های: "آوردن بیماران به
بیمارستان جاسک مساوی با مرگ" " بیمارستان جاسک یا کشتارگاه" "کشتار
فرزندان تا به کی؟" و... در این تجمع شرکت کردند.
تجمع کنندگان خواستار پاسخگویی مسئولان
درمانی و بهداشتی شهرستان جاسک شده اند که بخاطر کمبود امکانات درمانی و
رفتار های تبعیض آمیز پرسنل بیمارستان تا کنون مشکلات متعددی در این مرکز
درمانی گزارش شده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر