#ایران#iran# دشمنی رژيم ايران از قديم بر عليه ساكنان ليبرتی

« همزمان با بالاگرفتن فراخوانها و خواستههاي جهاني كه دولت عراق را
تشويق كرده و از آن ميخواهند اوضاع وخامت بار ساكنان كمپ ليبرتي را بهبود
بخشد و محاصره ظالمانه از آنها را برداشته و به عنوان پناهندگان سياسي كه
ملل متحد آنان را به رسميت شناخته دولت عراق هم آنان را به رسميت بشناسد،
رژيم ايران به نوبه خود و طبق عادتش از سال 2003، مطلقا دست از طرحهاي
مختلف عليه اين مخالفان ايراني برنداشته و حتي تحت تاثير فضا و شرايط و
عوامل جديد نفوذش در عراق گسترش يافته و حتي آنها را عليه اين مخالفان به
كار گرفته است. طي روزهاي گذشته، و از طريق يك طرح جديد كه البته ادامه
طرحهاي قبلي محسوب ميشود كه اين رژيم عليه اين مخالفان در زمانيكه در
قرارگاه اشرف بودند اجرا ميكرد، بيش از 20 نفر از داخل ايران كه با اطلاعات
ايران و نيروي قدس در ارتباط هستند تحت پوش خانواده ساكنان از سوي سفارت
ايران و كميته اشرف- به رياست فالح فياض مشاور امنيت ملي عراق كه به دشمني
شديد با اين مخالفان شناخته ميشود و از سوي مقاومت ايران متهم به شركت در
بسياري از جنايتها و قتل عامها و حملاتي كه در حق ساكنان مرتكب شدند گرديد-
به ليبرتي آورده شدند. اين طرح جديد كه از قديم هم بوده با هدف گل آلود
كردن آب و زمينه سازي بمنظور اجراي يك توطئه ديگر عليه ساكنان صورت ميگيرد،
زيرا در سالهاي 2010 و 2011 گروهي مشابه همين گروه در كنار اشرف- با پوش
خانواده ساكنان- مستقر شده و دست به شكنجه رواني طي 23 ماه در حق اين
ساكنان با بيان تهديد و ناسزا با 320 بلندگو و بطور شبانهروزي زدند، در پي
آن حملات و قتل عامهاي خونباري در حق آنها انجام شد كه مهمترين آن قتل عام 8
آوريل 2011 بود كه منجر به قرباني شدن 36 تن و مجروح شدن 500 تن ديگر شد،
....اين تحول جديد ادامه طرحهاي قبلي است، مهم اين است كه طرفهاي ذيربط و
بويژه سازمان ملل متحد و آمريكا و اتحاديه اروپا به اين امر توجه داشته
باشند و براي ممانعت از اين توطئه مشكوك دست به عمل بزنند».
سايت دنيا الوطن- فلسطين 28 شهريور 1394ـ 19 سپتامبر 2015
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر