خبرگزاری قاصدان آزادی : «سعید رضوی فقیه» که ۵ ماه قبل حکم یک ساله اش به پایان رسیده بود در شعبه ۱۵ بیدادگاه رژیم به ریاست دژخیم صلواتی به سه سال و نیم حبس دیگر محکوم شد.
دو سال برای «توهین به رهبری»، یک سال «تبلیغ علیه نظام» و شش ماه برای «توهین به خبرگان » اتهامات این زندانی سیاسی در پرونده ی دوم عنوان شده است.
«سعید رضوی فقیه» عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، پس از سرکوب های انتخابات در سال ۸۸ به دلیل سخنرانی در یک نشست در همدان به اتهام «جرایم امنیتی»، از سوی بیدادگاه رژیم در تهران به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.
او که به خارج از کشور رفته بود، در اسفند ۱۳۹۲ پس از بازگشت به ایران برای گذراندن یک سال محکومیت به زندان رجایی شهر منتقل شد.
دوران محکومیت «رضوی فقیه» پنج ماه پیش به پایان رسید و علیرغم پایان حکم به صورت بلاتکلیف در انتظار دادگاه سخنرانی سال ۹۲ همدان خود در زندان گوهردشت به سر میبرد که این حکم روز گذشته یکشنبه ۲۹ شهریورماه به وی ابلاغ شد.
«سعید رضوی فقیه» هفته ی گذشته در اعتراض به عدم توجه به وضعیتش دست به اعتصاب غذای خشک زد که پس از دو روز با اعزام به بیمارستان قلب به اعتصاب اعتراضی خود پایان داد.
اعتراض «رضوی فقیه» عدم ارایه خدمات درمانی مناسب به وی و ممانعت از اعزام او به بیمارستان جهت تکمیل اقدامات درمانی اش بود.
21.9.2015
Freedom Messenger - Ghasedane Azadi
Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر