پنجشنبه، آذر ۰۵، ۱۳۹۴

#ایران#iran# اصفهان، تهران - اعتراض و مقابله پرستاران با طرحهای چپاولگرانه وزارت بهداشت

تاريخ: PM 8:01:32 1394/9/5

تجمع پرستاران - آرشیو

تجمع پرستاران - آرشیو


 
 
در ادامه اعتراض های سراسری پرستاران کشور به طرحهای چپاولگرانه برای تربیت پرستار خارج از استانداردهای علمی، به‌منظور استخدام نیروی ارزان که ناگزیر از پذیرش شرایط کاری رژیم باشد، اعتراض پرستاران و مجامع پزشکی در اصفهان و تهران ادامه دارد:
اصفهان - افشای اقدامات فریبکارانه رژیم در جهت مقابله با اعتصاب پرستاران
به دنبال اعتصاب پرستاران و کارکنان زحمتکش بیمارستان شریعتی اصفهان در روز 4آذر 94 که در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان صورت گرفته بود.

مزدوران رژیم در جهت مقابله با اعتراض پرستاران شایعه ساختند که در زمان اعتصاب یک نوزاد تازه به دنیا آمده مرده و بیماران به‌حال خود رها شده بودند.
در همین رابطه رئیس نظام پرستاری اصفهان که خود در همین بیمارستان شاغل است گفت: مرگ نوزاد و... . کذب محض است و هیچ ارتباطی با این تجمع ندارد... . و فقط در جهت تخریب پرستاری است.


تهران -افشای طرح ارتجاعی تربیت پرستار در بیمارستانها با فراخوان ثبت‌نام پرستاران جویای کار
در اعتراض به طرح ارتجاعی تربیت پرستار در بیمارستان که با بهانه رفع کمبود پرستار عنوان شده است ضمن فراخوانی که از طرف سازمان نظام پرستاری جهت نام نویسی پرستاران بیکار داده شد تنها ظرف 5روز از 30آبان تا 4آذرماه تعداد 3هزار و 66نفر اقدام به نام نویسی کرده‌اند که نشان‌دهنده این است که موضوع رفع کمبود تنها یک ترفند می‌باشد.

پرستاران در متن فراخوان خود از جمله نوشتند:
به اطلاع کلیه دلسوزان پرستاری می‌رساند با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر کمبود پرستار در کشور و اجرای طرحهای کذایی و فله‌ایی که این امر باعث عقبگرد چندین ساله پرستار آکادمیک کشور می‌شود. از کلیه پرستارانی که تا کنون استخدام. رسمی. پیمانی. قراردادی و یا تبصره‌ایی نیستند، دعوت می‌شود جهت تهیه آمار دقیق و اعلام این‌که ما کمبود پرستار در کشور نداریم بلکه کمبود استخدام داریم با بیان حقایق جامعه دلسوز پرستاری ما را در این راه یاری نمایید. پس خواهشمندیم برای حماسه‌ایی دیگر که نشان‌دهنده عشق و علاقه شما عزیزان به این حرفه مقدس است. لطفاً تا شنبه 7آذر 94جهت ثبت‌نام به کلیه همکاران عزیز اطلاع‌رسانی کنید. عزت و احترام ما در اتحاد و همبستگی است.
کارشناسان گروه پرستاری جویای کار شامل نیروهای طرحی، قراردادی، آزاد، جویای کار.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر