دوشنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۵

#ایران# خودکشی سه زندانی در گوهردشت کرج با مسولیت مردانی + اسامی

خودکشی ناموفق سه زندانی در گوهردشت کرج


آژانس ايران خبر :95/10/13

نگهداری طولانی مدت و بدون دلیل و رفتارهای وحشیانه با ۳ زندانی در سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج  منجر به خود زنی  ۳ زندانی گردید.

سه زندانی که از ۱۰ آذر ماه در سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج بسر می برند بدلیل رفتارهای غیر انسانی و نگهداری طولانی مدت در سلولهای انفرادی برای رهایی یافتن از این شرایط دست به خودزنی زدند و علیرغم زخمی بودن  بدون درمان با دست بند و پا بند در سلولهای انفرادی بند ۵  نگهداری می شوند.

نامهای این ۳ زندانی که در سلولهای انفرادی با دست بند و پابند نگهداری می شوند به قرار زیر می باشند :
۱ـ رضا کریمی ۲ـ محمد نوروزی ۳ـ فرود نادری می باشند.
برادر یکی از زندانیان فوق در تماسی با ما وضعیت و شرایط این ۳ زندانی را حاد اعلام نمود و گفت :که خطر مرگ آنها  را تهدید می کند.  آنها به دلیل نگهداری طولانی مدت و بدون دلیل در سلولهای انفرادی و رفتارهای غیر انسانی رئیس اطلاعات زندان و رئیس زندان با آنها برای رهایی یافتن از این شرایط ناچار به خودکشی ناموفق شده اند. و در حال حاضر آنها  همچنان در سلولهای انفرادی با دست بند و پابند نگهداری می شوند و از درمان وحداقل شرایط اولیه انسانی  محروم هستند .
او اضافه نمود که خانواده ها از داشتن تماس مستقیم با عزیزانمان محروم هستیم و مراجعات مکرربه زندان تا به حال موفقیتی نداشته و دائم با تهدید زندانبانان مواجه بودیم.

لازم به یادآوری است روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه  باند مافیایی بند ۶  زندان گوهردشت کرج  که توسط مردانی رئیس زندان هدایت می شوند به این  زندانیان بی دفاع که نسبت به تبعیض و شرایط غیر انسانی اعتراض کرده بودند یورش بردند تعدادی از زندانیان بی دفاع را زخمی و مسدوم کردند و پس از پایان این یورش به دستور مردانی رئیس زندان آنها را به سلولهای انفرادی بند ۵ منتقل کردند.فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش باند مافیایی که بدستور مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج صورت گرفته است 
و منجر به زخمی و مسدوم شدن تعدادی از زندانیان بی دفاع ومتعاقب آن انتقال زندانیان زخمی و مسدوم به سلولهای انفرادی و تحت فشار قرار دادن آنها که منجر به خودزنی گردید را محکوم می کند  و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به سرکوب خونین مردم ایران ، سرکوب زندانیان بی دفاع در زندانها و اعدام های جمعی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران۱۳ دی ٩٥ برابر با ۰۱ ژانویه ٢٠١۷

telegram.me/Iran_news_ajancy

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر