یکشنبه، مهر ۰۹، ۱۳۹۶

#ایران# دختر صادق لاریجانی هم جاسوس از آب درآمد – لاریجانی ۶ماه فرصت دارد



در جریان کشمشکهای درونی جناحی سر حسابهای بانکی رئیس قضاییه، روز چهارشنبه ۵مهر در جلسه محرمانه‌یی با حضور ولی‌فقیه، موضوع ۶۳حساب بانکی شخصی «صادق لاریجانی» و پرونده‌ی «جاسوسی زهرا لاریجانی» دخترش برای انگلستان، مطرح شده است.
در این جلسه «حدادعادل» خواستار پیگیری محرمانه و سریع این پرونده‌ شده و حاضران تأکید کرده‌اند که صادق لاریجانی باید حداکثر ظرف شش ماه موضوع ۶۳حساب بانکی خودش و جاسوسی دخترش را رفع و رجوع کند.
در این جلسه آیت‌الله علی خامنه‌ای، مجتبی خامنه‌ای، وحید حقانیان، محمدی گلپایگانی، حسن (حسین) طائب، محمدحسین زیبایی‌‌نژاد (نجات)، مصباح باقری کنی،  اصغر حجازی،  محمدحسین باقری،  محمدعلی جعفری، غلامعلی رشید و غلامعلی حداد عادل که همگی از فرماندهان سپاه و یا آخوندهای رده بالای حکومت هستند، حضور داشتند.
در این جلسه در خصوص مشکلات منطقه و تصمیماتی که باید گرفته شود برگزار شده بود. بخشی از این جلسه هم البته به اولتیماتوم ولی فقیه  به لاریجانی اختصاص یافت. گویا حداد عادل درباره مشکلات زیاد مردم با موسسات مالی و عدم توانایی قوه قضاییه برای رسیدگی این مشکل موضوع مطرح کرده است و خواسته که یک تصمیم راهبردی مناسب برای حل آن گرفته شود.
در همین جلسه سر موضوع ۶۳ حساب بانکی شخصی «صادق لاریجانی» مشهور به «حساب‌های انتظامی»، همچنین پرونده‌ی «جاسوسی زهرا لاریجانی» دختر «صادق لاریجانی» برای انگلستان نیز در این جلسه مطرح و «حدادعادل» خواستار پیگیری محرمانه و سریع این پرونده بسیار مهم و حساس شد. سپس شش ماه به لاریجانی فرصت داده شد تا مشکل مالباختگان و موسسات مالی و ۶۳ حساب بانکی پرونده جاسوسی دخترش را رفع و رجوع کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر