دوشنبه، دی ۱۰، ۱۳۹۷

بیانیه دانشجویان: تجمع بزرگ هفتمین روز شهادت دانشجویان در دانشگاه تهران

 

هفتمین روز از شهادت همکلاسی‌های‌مان را می‌خواهیم در دانشگاه تهران برگزار کنیم.
ما جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی شریف و... از شما دعوت می‌کنیم به نشانه احترام به خون همکلاسی‌ها و یاران دبستانی خود به یک روز #اعتصاب بپیوندید و بجای درس گرفتن از اساتید شریف خود، به سران بی‌لیاقت حکومت جمهوری اسلامی درس همبستگی و اتحاد بدهید.

از چه چیزی می‌ترسید؟ از این‌که یک روز دیرتر به جمع بیکاران بپیوندیم؟

از تمام دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه‌های سراسری و آزاد و... دعوت می‌کنیم تا به نشانه اعتراض به بی‌کفایتی مسئولین مملکت، سر کلاس حاضر نشوند و در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران تجمع مسالمت آمیز برگزار کنند.
از عموم مردم شریف ایران، از خانواده عزیز شهدا و جانبازان دعوت می‌کنیم. از تمام مادرها و پدرها دعوت می‌کنیم به این تجمع بپیوندند. از تمام داغ دیدگان حادثه تلخ نفتکش سانچی و شهدای تخریب عمدی پاساژ پلاسکو و هواپیمای ای تی ار یاسوج دعوت می‌کنیم تا قدم بر چشمان ما بگذارند.
به سران حکومت یادآور می‌شویم که اگر این تجمع ما به خشونت کشیده شود، اگر خواهران و برادران ما بازداشت شوند و اگر بوی تند گاز فلفل به مشام ما برسد، با تحریم امتحانات و تحریم واریز شهریه و ثبت نام نیمسال دوم، کمرتان را خواهیم شکست و اثباتی خواهد بود بر عمدی بودن این حوادث.
قرار ما ۱۱ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح خیابان انقلاب دانشگاه تهران.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر