یکشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۹۴

اهدای بيانيه شخصيتهاي آمريكايي به مریم رجوي در گردهمایی پاریس


درگردهمايي بزرگ مقاومت ايران رودي جولياني شهردار پيشين نيويورك بيانيه شخصيتهاي آمريكايي را به رئيس جمهور برگزيدة مقاومت ايران تقديم كرد.
رودي جولياني گفت: من افتخار مي كنم اين بيانيه را به يك بانوي بزرگ ارائه بدهم. يك بانوي شگفتي آور. بيانيه اي كه براي رئيس جمهور آمريكا هم ارسال شده است.اين را به يك زني ارائه ميدهم كه براي من يك قهرمان است. خانم مريم رجوي. من بخشهايي از اين بيانيه را با كلمات خودم ميگويم. خامنه اي بايد برود. بايد از ايران اخراج شود. ديگر بس است. حكومت آخوندي كه كارش را به نابودي همسايگانش  اختصاص داده بايد برود..  من خيلي سرخورده هستم كه دولت من به شما وعده داد كه ساكنان اشرف و ليبرتي را حفاظت كند. اما اسم يك قتلگاه را را كمپ ليبرتي گذاشتند.
وي خطاب به ساكنان ليبرتي گفت: اميدتان را حفظ كنيد. ما به سختي كار مي كنيم تا حفاظت شما تأمين شود. شما كرامت خود را با وطن پرستي خودتان حفظ كردهايد. شما با مبارزة خود نشان دادهايد كه شخصيت واقعي مردم ايران چگونه است. من به شما تضمين ميدهم وقتي كه آخوندها و خامنه اي سقوط كنند همانطور كه ديوار برلين سقوط كرد، يك ايران آزاد و دموكراتيك برپا خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر