شنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۹۴

تو که میرفتی و من مانده به جا یادت هست ؟

عکس ‏‎Freedom Messenger - Ghasedane Azadi‎‏


ریحانه جباری دختر شیردل و قهرمانی بود که همچون صاعقه ای در برابر تجاوز مامور وزارت اطلاعات حکومت آخوندی ایستاد و از خود دفاع کرد و توسط همین حکومت منفور آخوندی بخاطر دفاع از خود به دار شقاوت آویخته شد.
عکس جدیدی از ریحانه همراه با شعری منتشر شده در صفحه خانم شعله پاکروان مادر ریحانه؛

نازنین چشم تمنای مرا یادت هست ؟
روز تشییع دلم حال و هوا یادت هست ؟
بهت چشمان من آن روز تماشایی بود
تو که میرفتی و من مانده به جا یادت هست ؟
بدترین حادثه ی قرن دلم رفتن توست
تو که تاریخ همین واقعه را یادت هست
بعد تو چهره ی من آگهی ترحیم است
بعد تو مرده ام اما تو کجا یادت هست ؟
روح آواره ی من دربدر خاطره هاست
راستی ذره ای از خاطره ها یادت هست ؟
روزگاری است که من رفته ام از یاد خودم
تو بگو هیچ مرا ، اسم مرا یادت هست ؟
رفته بودی که بیایی نکند یادت رفت ؟
حاضرم شرط ببندم به خدا یادت هست ...


Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر