پنجشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۹۴

اعدام ٢٥ زندانی درزندان گوهردشت در اولین روز ماه رمضان هر دو ساعت یک اعدام

عکس ‏‎Freedom Messenger - Ghasedane Azadi‎‏


خبرگزاری قاصدان آزادی: به گزارش قاصدان آزادی, درآستانه ماه مبارك رمضان، روز سه شنبه ۲۶ خرداد، دژخيمان خامنه اي در يك اعدام جمعي جنايتكارانه ۲۵ زنداني را در زندان گوهردشت كرج به دار آویخت.در زندان مركزي كرج نيز در همين روز ۴ زنداني اعدام شدند.
رژيم ضدبشري آخوندي هم‌چنين ۶ زنداني را در زاهدان، اقليد، ساري و مشهد اعدام كرد. ۲ اعدام در ساري و اقليد در ملاء عام صورت گرفت. در زاهدان سه تن و در مشهد يك تن به دار آويخته شدند.
بنا به گزارشات رسمی، طی ماه جدید میلادی هر دو ساعت یک زندانی در ایران اعدام شده است.
روزنامه حکومتی ایران خبر از اعدام ۲۵ زندانی در زندان گوهردشت كرج را داد.
تارنمای دادگستری استان مازندران خبر اجرای حکم اعدام یک زندانی در زندان مرکزی ساری که (م- ذ ۴۳ ساله فرزند ذوالفقار) معرفی شده است،در سحرگاه چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه را منتشر کرد.
روزنامه خراسان نیز در گزارشی خبر از اعدام ۱ زندانی در زندان مرکزی مشهد (وکیل آباد) را دادکه این حکم نیز سحرگاه چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه به اجرا درآمد.

گفتنی است که تعداد بالای اعدام ها در ایران در بیست سال گذشته بی سابقه بوده است. فقط در ماه میلادی جاری (جون) حکومت ایران روزانه ۱۲ نفر را اعدام کرده است، این در حالیست که جامعه جهانی به سکوت معنی دار خود ادامه میدهد.
جلادان حاكم بر ايران در محاصره بحرانهاي فزاينده سياسي، اجتماعي و اقتصادي و نگران از عواقب مذاكرات اتمي، براي ايجاد جو رعب و خفقان و جلوگيري از گسترش اعتراضات اجتماعي، موج اعدامهاي خودسرانه را گسترش دادند.
توسل خامنه اي دژخيم به اين روند جنايت بار و اين شقاوت بي حد و حصر نشانگر هراس وي از خشم فزاينده مردم شهرهاي سراسر كشور است كه به كابوس رژيم آخوندي تبديل شده است.

18.6.2015 Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر