دوشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۴




 آقاي روهرا باکر، رئيس کميته اروپا و تهديدات بالقوه در کنگره آمريکا، در گردهمايي بزرگ مقاومت ايران گفت:­«روزي را مي‌بينم که زنان ايران که خواهان حقوق خود هستند، به قتل نخواهند رسيد... روزي را مي‌بينم که در ايران، انتخابات آزاد برگزار خواهد شد.».. 
روهرا باکر افزود: «روزهاي حاکميت آخوندها روبه پايان رسيده است... من امروز به اين‌جا آمده‌ام تا به مقاومت ايران براي آزادي بپيوندم... من يادآوري مي‌کنم که ما به مقاومت ايران بدهکاريم... همان‌طورکه سايرين به انقلاب آمريکا کمک کردند.».. 
روهرا باکرخطاب به مقاومت ايران گفت: «من درمقابل شما متعهد مي‌شوم که درکنگره آمريکا ساکت نخواهيم بودتا مذاکرات غرب با اين رژيم، اجازه دهدتا اين رژيم به حاکميت خود ادامه دهد. مابه حمايت ازمبارزه شما، براي آزادي، بازنخواهيم ايستاد... تفاوتي نمي‌کندکه اين رژيم سلاح هسته‌يي داشته باشد يا نه، چراکه مي‌تواند ازجاي ديگر به دست آورد... اکنون روزي است که بايد بايستيم و به موضوع اصلي بپردازيم. تأکيد مي‌کنم که اين مبارزه شما طولاني بوده و الآن به پايان خود نزديک است. من با رهبر شما­(خانم رجوي)­موافقم که مي‌گويند روزي مردم ايران به آزادي خواهندرسيد. درآن روز شما به مبارزه خود افتخارخواهيد کرد».
 سيماي آزادي23/3/94:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر