دوشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۹۴

رسوایی و شکست دین فروشی

تاريخ: PM 7:52:13 1394/3/17

ترس و وحشت خامنه ای


بعد از هشدار خامنه‌ای در مورد به‌اصطلاح «تهدیدات خطرناک فکری که متوجه جوانهاست»، ولوله‌ی اساسی در نظام آخوندی از بابت «خطراتی که نسل جوان رر تهدید می‌کند» برپا شده است. به‌طوری‌که سردمداران ریز و درشت نظام به نوبت ابراز نگرانی کرده و هشدار می‌دهند. مثلاً آخوند میرلوحی که تلویزیون رژیم او را به‌عنوان «استاد حوزه و دانشگاه» معرفی می‌کند، می‌گوید: «جوانها... در معرض خطر دشمن اند!»
در فرهنگ آخوندها هر زمان که به این شکل آدرس خطر را می‌دهند، روشن است که تهدید را درست گرفته‌اند.

آخوند میرلوحی در ادامه سخنانش به کم کم روشن‌تر آدرس این تهدید را می‌دهد. وی می‌گوید: «یک زمانی خطر این بود که حمله، فقط نظامی بود، الآن شبکه‌های ماهواره‌یی، سایتها، حملات، شبهات، فتنه‌ها در دوره آخر الزمان که داریم می‌بینیم». اما این ماهواره و اینترنت یا به قول آخوندها: «فتنه‌های دوره‌ی آخر الزمان!» چه تهدیدی را متوجه نظام می‌کند که این‌چنین بالا تا پایین نظام را در وحشت فرو برده است؟

آخوند میرلوحی جواب همین سؤال را نیز داده است: «در یک همچین شرایطی نگه‌داشتن قوت ایمان جوانان نسبت به امام زمان مهم است!» منظور از «ایمان به امام زمان «در فرهنگ ارتجاعی آخوندها چی‌است؟ جواب را آخوند امامی کاشانی در جمعه‌بازار این هفته‌ی تهران به‌روشنی داد و گفت: «کسانی که... مسأله امام زمان را زیر سؤال می‌برند، ... گاهی مخالفت با اصل نظام جمهوری و ولایت‌فقیه، آنها را می‌کشد به آن بحثها، که اصل بحث را انکار کنند، چون ولی‌فقیه، به‌عنوان نائب عام امام عصر، .. یک حکومت ولایی... فکر می‌کنند که بیایند اصل را بزنند. در حالی‌که نظام جمهوری اسلامی نظامی است که... وصل می‌شود به نظام جهانی امام زمان!» پس معلوم می‌شود این جوانان نیستند که در معرض خطرند، ولی‌فقیه طلسم‌شکسته و نظام پوسیده او است که دیگر سوءاستفاده دین‌فروشانه از نام «امام زمان» هم نه‌تنها دردی را از او درمان نمی‌کند، بلکه خودش مایه افزایش خشم مردم به‌ویژه جوانان علیه نظام دجال اوست. رویارویی تمام‌عیار نسل جوان و آگاه جامعه با افکار ارتجاعی آخوندها که ماشین سانسور و سرکوب نظام را به گل نشانده، حالا با در اختیار گرفتن فضای مجازی و وصل به سایتها و شبکه‌های مقاومت، به‌عنوان یک تهدید و خطر جدی در مقابل آخوندها قد علم کرده است. بله این اصل حرف است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر