چهارشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۹۴

#ایران#

زهرخوران اتمی - خامنه ای: در مقابل برداشته شدن تحريمها حاضريم چيزهايی بدهيم

 
ولي فقيه ارتجاع روز سه شنبه ۲تير، در ديدار با اعضاي مجلس ارتجاع به طور مشروح به بحران اتمي رژيم پرداخت و از جمله گفت: «ما از ابتدا گفته ايم مي خواهيم تحريم هاي ظالمانه برداشته شود که البته در مقابل آن، حاضريم يک چيزهايي بدهيم به شرط اينکه صنعت هسته اي متوقف نشود. اجرائيات لغو تحريم ها نيز بايد با اجرائيات تعهدات ايران متناظر باشد». او افزود: «ما برخلاف اصرار امريکايي ها محدوديتهاي بلند مدت ۱۰، ۱۲ ساله را قبول نداريم و مقدار سالهاي مورد قبول محدوديت را به آنها گفته ايم».
ولی فقیه زهرخورده از تيم مذاكره كنندگان اتمي رژيم نيز به شدت دفاع كرد و گفت: «امانت داري، غيرت، شجاعت و تدين از ويژگيهاي اعضاي تيم مذاکره کننده است».
او براي اولين بار اذعان كرد: «موضوع مذاکره با امريکايي ها مربوط به زمان دولت قبل است و به فرستادن واسطه به تهران براي درخواست مذاکره مربوط مي شود»
وی در ادامه گفت: «در جريان مذاکرات امريکايي ها ۶ ماهِ وعده داده شده براي لغو تحريم ها را ابتدا به يک سال تبديل کردند و بعد با زياده خواهي هاي مکرر مذاکرات را طولاني و حتي تهديد به تحريم بيشتر کردند و از نظامي گري و روي ميز و زير ميز سخن گفتند».
تلویزیون رژیم - ۲ تیر
۹۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر